Провідний фахівець з адміністрування продажів
Про цей курс
Провідний фахівець з адміністрування продажів супроводжує клієнтів компанії в частині організації виконання замовлень. Він працює з великим обсягом документації.
У його обов’язки входить отримання замовлень від клієнтів, виставлення рахунків на оплату і перевірка надходження оплати, контроль балансу заборгованості клієнтів за договорами з відстроченням платежу, формування видаткових накладних та заявок на доставку, контроль отримання підписаних клієнтом оригіналів документів і взаємодія з клієнтами з питань підписання актів звірок та іншої документації.
Твій досвід у веденні документації, плануванні та координації різних завдань знадобиться в адмініструванні продажів. На цій роботі цінується відповідальність, дисципліна та уважність до деталей.
Середня зарплатня після трьох місяців випробувального терміну: 25 000 тис. грн на руки.
Рішення про працевлаштування приймається після наступних етапів відбору:
- Співбесіда з можливим майбутнім керівником.
- Заповнення анкети, а далі перевірка служби безпеки.
- Співбесіда з фахівцем служби безпеки.
- Якщо результат співбесід позитивний, кандидат отримує запрошення на роботу.
Можливе працевлаштування осіб з інвалідністю після співбесіди.
Керуватись при відборі будуть рівнем спеціальних навичок корисних для посади та особистими якостями, притаманними кандидату.
Місце роботи: Київ, вул. Сім'ї Кульженків 8.